Despre primele două metode de a pierde în greutate fără post citiți în prima parte a materialului, adica in articolul precedent.

Tehnica nr. 3 – dezvoltarea unei filozofii individuale a alimentației sănătoase

Deficiență energetică.

Pentru a-l crea, trebuie să reduceți consumul de energie. Este dificil să creezi un deficit doar cu sportul. Pentru a face acest lucru, va trebui să alergați pe pistă timp de cel puțin 3 ore. Este optim să combinați alimentația adecvată și sportul. Este important să creați un deficit de calorii, astfel încât să nu muriți de foame și să îl completați cu cheltuieli de energie în timpul antrenamentelor.

Luptă împotriva ispitelor.

Îndepărtăm produsele dăunătoare din frigider și de pe rafturi. Îi obișnuim treptat pe membrii familiei cu noile obiceiuri alimentare. Antrenăm voința. În joc este armonia, sănătatea și longevitatea voastră. Se pare că nu există un argument mai bun!

Luați un mic dejun copios.

Anume prima masă înainte de prânz este cea care ar trebui să fie cea mai hrănitoare. Cu micul dejun potrivit pentru prânz, nu ar trebui să aveți o senzație sălbatică de foame. Micul dejun ar trebui să fie cât mai echilibrat posibil. Dieta trebuie să conțină proteine, grăsimi și carbohidrați.

Notă! Multe mic dejunuri rapide (cum ar fi muesli sau granola) sunt bogate în carbohidrați, ceea ce vă poate face să simțiți foamea rapid. Diluați acești carbohidrați cu proteine ​​(este mai bine să aveți proteine ​​în fiecare masă) pentru a menține straea de satietate mai mult timp. Sursele dovedite de proteine ​​sunt pieptul de pui, peștele, fasolea, nucile, vițelul. Și nu uitați de fibre (legume, fructe) pentru a îmbunătăți peristaltismul.

Măncați încet.

Procesarea atentă a alimentelor joacă un rol important. Masa principală ar trebui să dureze aproximativ 15-20 de minute. Mâncatul „în picioare” nu a făcut încă pe nimeni mai slăb și sănătos – acordați-vă acest timp pentru voi, sănătatea și frumusețea voastră. Iar organismul vă va răspunde doar cu un rezultat pozitiv! În plus, veți obține mai multă plăcere din fiecare mușcătură de mâncare decât din înghițirea haotică a alimentelor.

Nutriție fracționată: puțin câte puțin și des.

Dezvoltați obiceiul de a mânca nu de trei ori pe zi, ci de cel puțin șase ori, inclusiv gustări. Mâncatul frecvent contribuie la un IMC mult mai mic. O astfel de dietă va ajuta la menținerea echilibrului energetic și a zahărului din sânge la niveluri normale.

Vreți să măncați seara? Permiteți-vă o gustare ușoară cu 2 ore înainte de culcare.

Nutriționiștii recomandă să „înșelați” organismul mâncând o porție mică de brânză de vaci fără grăsimi. Astfel, el (corpul) va fi ocupat să descompună proteina cazeină – în consecință, metabolismul va continua noaptea. Dormiți și slăbiți – nu vă puteți imagina o rețetă mai bună!

Inlocuim dulciurile si deserturile cu fructe si fructe de padure.

Mâncați dulciuri sănătoase în loc de dulciuri nesănătoase. Fructe uscate, afine congelate, afine. Puteți face înghețată din produse simple – banane și miere. Delicios, satisfăcător, sănătos și, cel mai important, deloc dăunător!

Încearcă să nu „defalcați”.

Un baton de ciocolată sau o bucată de prăjitură consumată la sfârșitul zilei vor elimina toate eforturile săptămânale. O chiflă mică poate conține mai mult de 1000 de calorii, ceea ce va încetini semnificativ procesul de pierdere în greutate.

Nu ezitați să spuneți „nu”.

Acest lucru se aplică excursiilor de seară la cafenele, sărbători, recepții. Din fericire, în restaurantele oportune există o mulțime de poziții din meniul dietetic și inofensiv. Judecați singuri – o porție de carne de pui conține 500 de calorii, iar dacă este consumată cu sos și cartofi, conținutul de calorii va crește vertiginos la peste 1000 de calorii. Dacă vă aflați în fața unei mese festive de „maioneză” a cunoștințelor sau rudelor, concentrați-vă pe fructe.

Cumpărați produse în avans, fără a lăsa zile „goale”.

Faceți cea mai bună listă de produse de care aveți nevoie pentru săptămână. Nu ar trebui să aveți zile „goale” când nu există nimic în frigider decât găluște sau cârnați. Faceți preparate, congelați fructele și fructele de pădure – va fi mult mai ieftin decât să mergeți noaptea la cel mai apropiat supermarket sau să comandați livrarea alimentelor.

Pierderea în greutate, dar NU înfometarea – sfaturi de experți gata făcute

1. Includeți noutăți în dieta voastră.

Industria alimentară modernă oferă o mulțime de produse noi cu care nu toată lumea este familiarizată, dar aceste poziții vor ajuta la diversificarea semnificativă a meniului. Fiți interesat de rețete neobișnuite, opțiuni pentru combinații de arome. La urma urmei, alimentația adecvată este incredibil de gustoasă și apetisantă!

2. Ieșiți din zona voastră de confort.

În sens literal și figurat. Schimbați-vă stilul de viață către unul sănătos – uitați de mâncarea nedorită, mâncați corect și faceți sport. Dacă orele simple de gimnastică sunt plictisitoare pentru voi, participați la grupuri de dans, înot, antrenament funcțional activ. Merită să vă stabiliți un obiectiv – și cu siguranță vă veți găsi sportul vostru!

3. Măncați pentru a trăi, nu invers.

Mâncarea ar trebui să fie o sursă de energie pentru voi, dar nu un stimulent să „mâncați gustos și mult”. Pentru a satura organismul, este suficient un minim de produse simple și de înțeles. Această filozofie vă va ajuta să economisiți mult – economiile pot fi cheltuite într-o călătorie de familie bine meritată sau un gadget de vis, de exemplu.

4. Ascultați și vorbiți cu corpul vostru.

Obiceiul de a mânca noaptea este adesea dezvoltat din cauza lipsei de aport alimentar dimineața sau în timpul zilei. Dacă aveți un mic dejun copios și un prânz bun, seara cu siguranță nu veți vedea „burgeri care zboară” în fața ochilor vostri.

5. Fiți persistent.

Trecerea la o alimentație adecvată este o nouă cale în viață. Pe măsură ce vă obișnuiți să măncați corect, nu veți dori să vă întoarceți la viață trecută cu încălcări. Dacă reveniți la vechile obiceiuri alimentare, greutatea va crește din nou.

6. Citiți compoziția.

Citim atât de des despre data de expirare a produselor, dar uităm să ne adâncim în compoziție, iar acesta este cel mai important lucru! Unele alimente conțin mai puține calorii, dar au mai multă valoare nutritivă. Este întotdeauna bine să aveți obiceiul de a studia compoziția produselor și de a-l alege pe cel mai optim pentru voi.

7. Învață-ți familia despre AC.

Pierderea în greutate și recuperarea de unul singur este întotdeauna mai dificilă. Încercați să vă obișnuiți treptat familia cu o dietă sănătoasă, transmițând adevărul despre beneficiile anumitor alimente. Fiți siguri, dacă aceste preparate sunt delicioase, vor fi întotdeauna primite pozitiv de casa voastră.

Notă! Nuanțe importante ale unei alimentații adecvate!

1. Sfaturi profesionale. Înainte de a trece la o dietă sănătoasă, consultați un nutriționist. Poate fi necesar să faceți o serie de teste pentru a determina de ce luați și mențineți greutatea atât de repede. De asemenea, expertul vă va ajuta să faceți o listă specifică de produse care sunt potrivite pentru dvs. Costă bani și timp, dar facilitează foarte mult procesul de pierdere a kilogramelor în plus.

2. Spuneți nu chimiei. Pulberi, tablete, capsule, amestecuri care înlocuiesc hrana normală – asta ajută… să se îmbogățească producătorii! Nu are nimic de-a face cu sănătatea și cu pierderea corectă în greutate! Mijloacele dau un rezultat pe termen scurt, până la un pericol grav pentru sănătate. În plus, este mult mai ieftin să cumperați cereale, pui, legume și fructe decât să cheltuiești de două ori mai mulți bani pe pastile dăunătoare.

3. Postul nu este o opțiune. O restricție acută a alimentelor este întotdeauna un stres pentru organism, care poate duce la probleme grave cu organele tractului gastrointestinal, precum și psihicului etc. Măncați corect, duceți un stil de viață sănătos, fiți activ fizic, urmăriți rezultatele – acestea sunt 4 rețete exacte pentru succes atunci când slăbiți. Rezultatele rapide obtinute pe fondul postului vor aduce aceleasi plusuri rapide si pe cantar. Spune-ți adio kilogramelor pas cu pas pentru ca acest adio să fie definitiv! Și apoi mențineți rezultatul obținut cu o dietă sănătoasă și sport. Mult noroc!

4. Ce să faceți când pierderea în greutate este într-un impas? Greutatea nu vrea să scadă, în timp ce nu există tulburări de nutriție… Aici vine în ajutor antrenamentul activ. Cu ajutorul lui, corpul primește o „scuturare”, iar greutatea treptat dispare din nou.